hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قزوین| وجود 16 هزار معلم در مدارس استان قزوین

قزوین| وجود 16 هزار معلم در مدارس استان قزوین

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین بیان کرد: ۱۶ هزار معلم و فرهنگی مسئولیت تعلیم و تربیت بیش از ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در استان قزوین را بر عهده‌دارند و ساختن آینده جامعه بر عهده این عزیزان است.

خیرالله رحمانی اظهار داشت: آثار شهید مطهری به‌عنوان یک روان‌شناس و جامعه‌شناس، فیلسوف و عارف وارسته در زندگی همگان تأثیر داشته و با مطالعه آن می‌توان دریچه‌های روشنی بر خود گشود.

او بیان کرد: امروز جامعه نیازمند کمک خیرین بوده چراکه کمبود فضاهای آموزشی در برخی نقاط استان بسیار نگران‌کننده بوده و باید فضایی مهیا شود که دانش‌آموزان از آموخته‌هایشان برای بهتر زیستن استفاده کرده و خروجی توانا و دانا از مدارس داشته باشیم. مدیرکل آموزش‌وپرورش قزوین گفت: در هفته معلم یاد و خاطره 4 هزار معلم و 36 هزار دانش‌آموز را گرامی داشته چراکه عزت و افتخار امروزه را مدیون شهدا هستیم. او بیان کرد: مهارت‌آموزی در مدارس موجب کاهش آسیب‌های جامعه می‌شود و باید به دنبال این باشیم که پژوهش، علم و فناوری و توجه به دین و مذهب را در میان دانش‌آموزان توسعه دهیم. محمد رسولی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه دو آموزش‌وپرورش نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی مورد حمایت مدیران استان بوده که امیدواریم با افزایش این حمایت‌ها و تداوم آن به اهداف چشم‌انداز موفقیت دست‌یابیم. او بیان کرد: معلمان، فرهنگیان، خیرین و والدین متولیان تعلیم و تربیت بوده که در آینده سازی کشور نقش مؤثری دارند. رسولی ادامه داد: محور برنامه‌های آموزش‌وپرورش شامل تعالی مدیریتی، نشاط تربیتی، مهارت‌های زندگی و تحول بنیادی است. او گفت: 150 مدرسه با بیش از 28 هزار نفر دانش‌آموز در ناحیه دو آموزش‌وپرورش استان تحصیل می‌کنند و در نواحی ولایت، سورتک و ملاصدرا با مشکل کمبود شدید مدرسه مواجه هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد